Vyhľadávanie


13.kolo: DEPORTIVO 4:8 Casandra Bytča

11.08.2001 14:29

Ťažko sa mi hľadajú slová po takomto zápase. Vôbec sme nezačali zle, práve naopak, do lídra sme sa pustili bez milosti a po chvíli sme vyhrávali 3:0. Sprostými, školáckymi chybami sme dovolili súperovi do polčasu zápas otočiť. Mišo bol v bráne len do počtu, obrana bola deravá a tých zopár šancí v druhom polčase sa nám až na jednu výnimku nepodarilo zúžitkovať. Najslabším hráčom dnes Peťo Cingel, i keď nemožno mu uprieť snahu, ale tých zopár presných prihrávok by mu narátal na prstoch jednej ruky aj drevorubač s 30 ročnov praxou. Môže byť spokojný aspoň s tým, že narozdiel od väčšiny hráčov neprihral Bytči ani na jeden gól. Asi naposledy som pochválil Jančiho za výkon v prvom polčase, pretože namiesto toho aby ho chvála vyhecovala ešte k lepšiemu výkonu alebo minimálne rovnakému ako v prvej polovici, hral ako vymenený - katastrofálne. Jediný náš hráč ktorému som po zápase podal ruku bol Hanťo, podal dobrý výkon, dva góly dal a na dva prihral. Poďakoval by som ešte Kosťovi za exkluzívne zábery zo zápasu a v neposlednom rade rozhodcovi / jelítkovi, že mi neudelil zaslúženú červenú kartu. ALE nevadí!!, čo najrýchlešie zabudnúť na tento zápas, poučiť sa z chýb, trošku si vstúpiť do svedomia a budúcu sobotu máme šancu na odčinenie tejto zaslúženej a hlúpej prehry...


Deportivo 4:8 Bytča (3:4)

góly: Hanták 2, Ďuriš 2

zostava: Rezák, Luhový, Ušiak, Martinka, Cingel, Hanták, Ďuriš